2010-08-22 | 21:33:27

Cristina, the softer side or what?



Jag älskar dom. Jag älskar Cristina. Jag älskar Izzie.
När Cristina går mot Izzie och sätter sig bredvid.

Cristina: Sometimes we fail, but that's not always the case.
Izzie: I know.
Cristina: Blowwhole has a new face. And you know what people call him to get through the day..
Izzie: Cristina, yes, I know.
Cristina: I told Alex, and Bailey, and they are telling Meredith and George.
Izzie: Cristina...
Cristina: You know, I couldn't do my job. I think you came to me for help. And that's what I did. Because sometimes we win, Izzie. And I want you to fight. Okey? For whatever that's worth, I want you to fight.
Izzie: Thank you.

Jag älskar att det är Cristina och Izzie, och inte Izzie och George. Cristina är så känslosam och så snäll. Jag vet att dom inte är bästa vänner, och det är därför dt blir så bra. När Cristina är känslosam.
Att bara se henne ta Izzies hand, underbart. Att se henne bry sig. Hon har alltid vart den slarviga. Och när hon säger att hon inte kunde göra sitt jobb bara för att hon tänkte så mycket på det visar att hon bryr sig.

Jag älskar dig, Cristina Yang.

Jag älskar scenen.

Och Shonda Rimes har gjort det igen. Tack!

1 Kommentarer
Julia:

Älskar också den scenen och de andra när man ser christina jobba jätte hårt med att få de bästa doctorerna till izzie .. När hon beställer tid o allt.. Att till och med christina låter de gå före sin egna pasient! Och som du skriver så e de så gulligt när hon tar izzies hand!! <33

2010-08-23 | 14:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: