2010-06-28 | 14:18:07

A beautiful person, a beautiful dress - The perfect wedding.



Så underbart vacker!
Både hon och klänningen.
Jag blir tårögd när jag ser bilden. Både på ett bra och på ett såligt sätt.

Bra:

Meredith har äntligen hittat den rätte och hon har sysselsatt Izzie, som har cancer, och vill fixa med deras bröllop.
Och klänningen är ju så fruktansvärt vacker. Tänk att Meredith skulle fått bära den klänningen.
Ser ni leendet? Och är lycklig igen, jag är stolt.

" I'm proud of you Meredith Grey. " - Dr. Cristina Yang

Dåligt:

Ser ni rummet? Bilder på väggarna, lite kläder slängda på stolen.
Lite slarvigt, sådär.
Det var Izzies rum. Det var hennes rum i säsong 5. Det var hennes saker. Det var hon som ordnade klänningen ät Meredith.
Det var hon som planerade sitt bröllop. Det var hon som inte hade skrivit något tal till bröllopet.
Det var hon som fick Meredith att gå med på att vara bruden i den stora klänningen, i den stora kyrkan, med den stora buffén.
Jag tackar dig, Isobel Stevens.
Jag tackar dig, Derek Shepherd.


Meredith Grey, du är oerhört vacker.
Hoppas ni kommer gifta er lagligt i säsong 7.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: