2010-06-23 | 23:15:21

Dr.Yang, loved by a guy with problems. Big ones.



Inte så att jag vet direkt, men på något sätt kan ändå mina tankar gissa att Owen och Cristina kommer bli ihop. Han sa ju att han älskade henne, ni kommer väl ihåg? När Mr.Clark stod med pistolen mot hnnes öra och när han sa att han inte skulle skjuta henne för att han älskar henne.
Jag kommer ihåg, något sånt skulle jag aldrig glömma. Aldrig.

Men det skulle ju kunna vara så att en gnista mellan Jackson och Cristina tänds igen, komemr ni ihåg när dom hånglade på festen?

Vad vill ni? Owen eller Jackson, the one with problems or the one with a famous grandpa?
I think I'm going with the one with problems...

2 Kommentarer
Maja:

Jag tycker Jackson. Har aldrig riktigt gillat Owen, vet inte varför. Självklart tycker jag inte att han ska försvinna ur serien, men han och Teddy passar bättre... Tyvärr sades detta i en intervju med Shonda Rhimes:



When Owen chose Cristina, he REALLY chose her right?

"Yes, he did."



Så det verkar som om Owen och Cristina kommer bli ett par igen. Jag undrar vad som händer med Jackson då...?

2010-06-24 | 09:44:11
URL: http://greyslover.blogspot.com
Louise:

Jag tycker nog också Jackson. Jag har aldrig tyckt att Owen och Cristina passar ihop, jag tycker att Owen passar bättre med Teddy och Cristina passar bättre med Jackson :P

2010-06-24 | 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: