2010-09-20 | 20:24:53

100 posts - 100 episodes

Nu har denna blogg gjort 100 inlägg.

Och Grey's har gjort över 100 avsnitt. Jag tänkte då skriva lite om det 100:de avsnittet.

S5E22




Hur bra är det här?
Det är så mycket känslor. Jag vill bara skrika. Det är för jävla underbart. Jag kan inte förstå.

Hur dom tillslut fick varandra, hur dom tillslut vart två. Vi har följt dom från början till slutet.

Dom, skrivarna, ville att acsnittet skulle vara speciellt. Det här var bättre än speciellt. Det här var 1000000000000 gånger bättre än bra. När Izzie inte fattar att det är hon som ks agifta sig, när hon säger vem som ska vara hennes brudtärna, när dom kyssar varandra för tidigt, när han håller sitt tal. När dom LOVAR att älska varandra i all evighet.

Jag vet inte vad jag mer ska säga. Videon talar ju för sig själv.
Titta och njut.

2 Kommentarer
julia:

så himla vackert !! men ädå så sorligt på samma gång när man tänker på att det aldrig kommer bli så där igen... de älskade varandra verkligen... åhh så gulliga de är!!! och det är så gulligt att se baylie och alla andra i publiken med vattniga ögon när de kysser varandra.. och när george hjälper izzie... jag gråter bara mer och mer för varje gång när jag ser det.. jag kommer ihåg första gången jag såg det- då var det glädjetårar.... men nu vet jag inte vad det är för tårar, jag önskar bara att allt kunde bli som förr!!

2010-09-21 | 16:19:20
julia:

och gratulerar på den ''100 inläggs dagen'' hihi din blogg är fantastisk sluta aldrig blogga.. för du är den enda jag vet som bloggar om grey's anatomy.. jag får aldrig nog av din blogg, du skriver så bra PUSS O KRAM! <3

2010-09-21 | 16:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: