2010-09-01 | 20:43:37

Wedding number 5 in the Grey's Anatomy history

Cristina och Qwon ska gifta sig!

 Äntligen! Detta kommer inte bli ett - jag-älakar-dig-men-är-du-säker-på-att-du-vill-gifta-dig bröllop? Utan detta, mina damer och herrar, kommer ske.
Det kommer bli verklighet. Precis som att Derek nästan dog, att Cristina dumpade Owen, att George dog, precis som så många andra saker kommer detta att inträffa.
Och dit längtar jag. Det här är verklighet vi längtar till.



Det blir inget bröllop i något omklädningsrum, och inte heller som hennes förra, ett stort bröllop, i en stor kyrka, med en stor klänning och med många folk. Detta blir litet, ett bröllop i ett vardagsrum. Med några stycken bara. Kanske hennes bästa kompis och hennes man. Kanske med Izzie och Alex. Kanske kommer det jag vill hända att hända. Men chansen just nu, är inte stor.

- Ellen Pompeo säger i en interjuv att hon är orolig att Cristina gifter sig av fel anledningar.
Vad tror du?

Älskar Cristina Owen? Älskar Owen Cristina?

1 Kommentarer
Louise:

Det känns fel att de ska gifta sig nu, eftersom i slutet av säsong 6 kunde Owen inte ens bestämma sig för vem han älskade, och nu gifter de sig? Plus att jag vill att Owen ska vara med Teddy och att Cristina ska vara med Jackson, så jag är inte så jätteglad över detta precis x)

2010-09-01 | 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: